Μια χαμένη ευκαιρία για την
Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία που πληρώνει σήμερα τα λάθη, την διαπλοκή
και την διαφθορά... την διαπλοκή που δεν άφησε να ανθίσει κανένα
Ελληνικό πρόγραμμα.... Το βιντεο είναι απο πρώτη επίσημη παρουσίαση -
επίδειξη του οχήματος στην στρατιωτική ηγεσία και τα μέσα ενημέρωσης που
έγινε στις 11 Φεβρουαρίου 2000 στο Πεδίο βολής Λιτοχώρου.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΤΟΜΑ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ
ΠΛΗΡΩΜΑ 11 (3+8) Οδηγός, πυροβολητής , αρχηγός ομάδας και 8 οπλίτες
ΒΑΡΟΣ ΜΑΧΗΣ 19.800 kg
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος 6.280 mm (με πυροβόλο)
5.980 mm (χωρίς πυροβόλο)
Πλάτος 2.500 mm (χωρίς προστατευτικές ποδιές ερπύστριας)
2.550 mm (με προστατευτικές ποδιές ερπύστριας)
Ύψος συνολικό 2.450 mm (αερομεταφερόμενο με C-130)
Ύψος οροφής πύργου 2.300 mm
Ύψος άξονα βολής 2.080 mm
Ύψος σκάφους 1.700 mm
Εδαφική ανοχή 420 mm
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα σε οδό 75 km/h
Επιτάχυνση από 0 - 50 km/h 20 sec
Χωρητικότητα καυσίμου 390 l
Αυτονομία σε οδό 500 km
Κατανάλωση καυσίμου σε οδό περίπου 0,77 l/km
Λόγος ισχύος/βάρους 21,21 hp/t
Εδαφική πίεση 0,74 kg/cm²
Μέγιστη αναρρίχηση 70%
Μέγιστη κλίση 35%
Υπέρβαση κάθετου εμποδίου 850 mm
Υπέρβαση τάφρου 2.150 mm
Διέλευση υδάτινου κωλύματος 1.150 mm
Ελάχιστη διάμετρος στροφής 6.700 mm (στροφή επιτόπου)
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ MTU
Τύπος 6V183TE22
Χαρακτηριστικά Εξακύλινδρος, υδρόψυκτος, υπερτροφοδοτούμενος, πετρελαιοκινητήρας με σύστημα ψύξης του πεπιεσμένου αέρα εισαγωγής
Μέγιστη ισχύς 309 KW (420 PS) στις 2.300 στροφές/λεπτό
Μέγιστη ροπή 1.620 Nm/1.450 RPM
Κυβισμός 11,0 lit
Λόγος συμπίεσης 14.25:1
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ZF
Τύπος LSG 1000
Χαρακτηριστικά Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με ενσωματωμένο το υδροστατικό σύστημα αλλαγής διεύθυνσης και το υδραυλικό σύστημα πέδησης
Αριθμός σχέσεων εμπρ./οπισθ. 6/2
ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ RENK με σχέση μετάδοσης 3,38
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΔΗΣΗΣ
Τύπος Δισκόφρενα, ενσωματωμένο στο κιβώτιο μετάδοσης
Λειτουργία Υδραυλικά με ποδόπληκτρο
Χειρόφρενο Μηχανικό
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Με ράβδους στρέψης
ΕΡΠΥΣΤΡΙΑ DIEHL 224 M με αντικαθιστούμενα πέλματα
Πλάτος 380 mm
Βήμα 145,5 mm
Αριθμός πεδίλων 78
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Γεννήτρια 28V, 120A
Συσσωρευτές 4 Χ 12V/100Ah, NATO
ΠΥΡΓΟΣ KUKA
Τύπος Ε 8, ενός ατόμου
πηγη
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΤΟΜΑ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ
ΠΛΗΡΩΜΑ 11 (3+8) Οδηγός, πυροβολητής , αρχηγός ομάδας και 8 οπλίτες
ΒΑΡΟΣ ΜΑΧΗΣ 19.800 kg
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος 6.280 mm (με πυροβόλο)
5.980 mm (χωρίς πυροβόλο)
Πλάτος 2.500 mm (χωρίς προστατευτικές ποδιές ερπύστριας)
2.550 mm (με προστατευτικές ποδιές ερπύστριας)
Ύψος συνολικό 2.450 mm (αερομεταφερόμενο με C-130)
Ύψος οροφής πύργου 2.300 mm
Ύψος άξονα βολής 2.080 mm
Ύψος σκάφους 1.700 mm
Εδαφική ανοχή 420 mm
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα σε οδό 75 km/h
Επιτάχυνση από 0 - 50 km/h 20 sec
Χωρητικότητα καυσίμου 390 l
Αυτονομία σε οδό 500 km
Κατανάλωση καυσίμου σε οδό περίπου 0,77 l/km
Λόγος ισχύος/βάρους 21,21 hp/t
Εδαφική πίεση 0,74 kg/cm²
Μέγιστη αναρρίχηση 70%
Μέγιστη κλίση 35%
Υπέρβαση κάθετου εμποδίου 850 mm
Υπέρβαση τάφρου 2.150 mm
Διέλευση υδάτινου κωλύματος 1.150 mm
Ελάχιστη διάμετρος στροφής 6.700 mm (στροφή επιτόπου)
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ MTU
Τύπος 6V183TE22
Χαρακτηριστικά Εξακύλινδρος, υδρόψυκτος, υπερτροφοδοτούμενος, πετρελαιοκινητήρας με σύστημα ψύξης του πεπιεσμένου αέρα εισαγωγής
Μέγιστη ισχύς 309 KW (420 PS) στις 2.300 στροφές/λεπτό
Μέγιστη ροπή 1.620 Nm/1.450 RPM
Κυβισμός 11,0 lit
Λόγος συμπίεσης 14.25:1
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ZF
Τύπος LSG 1000
Χαρακτηριστικά Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με ενσωματωμένο το υδροστατικό σύστημα αλλαγής διεύθυνσης και το υδραυλικό σύστημα πέδησης
Αριθμός σχέσεων εμπρ./οπισθ. 6/2
ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ RENK με σχέση μετάδοσης 3,38
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΔΗΣΗΣ
Τύπος Δισκόφρενα, ενσωματωμένο στο κιβώτιο μετάδοσης
Λειτουργία Υδραυλικά με ποδόπληκτρο
Χειρόφρενο Μηχανικό
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Με ράβδους στρέψης
ΕΡΠΥΣΤΡΙΑ DIEHL 224 M με αντικαθιστούμενα πέλματα
Πλάτος 380 mm
Βήμα 145,5 mm
Αριθμός πεδίλων 78
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Γεννήτρια 28V, 120A
Συσσωρευτές 4 Χ 12V/100Ah, NATO
ΠΥΡΓΟΣ KUKA
Τύπος Ε 8, ενός ατόμου
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου